Onsdag den 7 april

Dödstrött är jag! Lilla Safia är nämnligen så dum att hon hoppade över att sova ikväll. Varför gjorde jag det kan man fråga? Ingen som helst aning?.. Dumt iaf för nu mår jag så illa att jag vill vomit all over :P heheh alltd fräsch ;)

Längtar efter stan när jag är här hemma men vill ändå inte åka in nu när mina syskon är hemma? mhmmm komplicerat! :D

Funderar på att ta en buss in nu till D och kolla på film om jag inte dör först (GOD, vad jag mår illa!)

hur som haver så hade jag inget mer intressant att skriva just nu :P

Ska kanske gå ut en sväng i solen och njuta lite? Det låter som en plan.



Jag just nu och hur jag känner(!):











/S


Kommentarer
Postat av: alaa

heheh roliga bilder :)

2010-04-08 @ 21:05:21
URL: http://lllolos.blogg.se/
Postat av: Ameli

Haha gillar den sista bilden ;)

2010-04-09 @ 04:47:47
URL: http://aamelikransnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0