Siesta

Så, nu är jag hemma hos min bror igen invirad i en filt, kollar på tv och äter choklad. Fick någon sjukdomsattack. Så nu är jag förkyld. Har tagit värktabletter och köpt nässpray så det är nog över snart.

Fick även min kära bror att laga middag åt mig så nu är jag proppmätt men trycker i mig choklad ändå bara för att liksom ;)

Blev varken släkt eller bio utan det blir kvällsmiddag med pappsen och bror istället.

Ska vara hos min bror tills ikväll :)


Gräddnogat är min favorit heheh

Nu är vi så mätta att vi ska sova lite siesta!

/S


Kommentarer
Postat av: Olivia

Innan jag satte mig här hade jag en kamp med mig själv om att inte käka choklad, sedan gick jag in här och såg din bild. Buhu!:(

2010-08-16 @ 18:09:08
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: runa

Hej, visste du att det finns ett Harry potter Land?? :D

2010-08-16 @ 19:13:57
URL: http://hpotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0