bästa jag gjort

För två år sedan så åkte jag, min bror, låtsas syster, pappas fru och pappa till brasilien i 3 veckor över julen och nyår.

Det var utan tvekan det bästa jag någonsin gjort på vintern. Komma bort från all kyla och bara relaxa i solen. Vi hade  nästan 2 underbara veckor på kritvita mjölstränder under palmerna och en vecka uppe i djungeln på hästar där vi red hela dagarna från tidigt på morgonen till sen på kvällen. Helt underbart var det och man blev helt uppladdad inför ett nytt år.

Tänk att då alla sitter hemma och fryser/myser på julafton så satt jag på stranden med en iskall cola?

I år ser det inte ut att bli någon resa över jul men nästa år då jäklar ska jag inte befinna mig i Sverige!




Helt underbart var det..!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0