Damn...! Mycket kärlek

Jag har så fruktansvärt mycket kärlek. Haha ja, jag vet att det låter jättefjantigt och det är det nog men spelar det någon roll?

Det trycker på mitt hjärta (kan inte beskriva det bättre tyvärr) och gör ont men inte på det dåliga sättet. Utan ni vet, på det där bra sättet.

Det är kärlek till mina vänner och familj. För helt ärligt nu, jag har världens bästa familj och utan tvekan de absolut bästa vännerna i min närhet. Går nog inte beskriva med ord hut mycket jag faktiskt älskar er även om jag inte säger det så mycket kanske. Jag har hittat rätt med er. Har tidigare haft svårt för att veta vilka som är äkta och inte kommer svika en med  en kniv i ryggen senare (med vänner) men jag känner verkligen nu att de människor i min omgivning är de jag alltid vill ha där och de är de som passar mig. Ni förstår nog inte själva hur mycket ni betyder för mig.

Så jag har som sagt fruktansvärt mycket kärlek till er. Så mycket att det gör ont på ett bra sätt. ♥


Ville bara säga det. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med imorgon! :) 

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0