ostostost

sådärja, nu kan jag berätta om helgen :)

I fredags efter jobbet så mötte jag upp Sandra för att handla lite gott inför kvällen, det blev lite olika ostar, kex, godis och choklad, fanta och en feting kebab. Vi svullade framför film tills jag somnade? Somnade alltså ifrån filmen och allt. Vaknade gjorde jag vid klockan ett på natten. Snack tills 5 på morgonen.

Lördagen blev det stan för att leta julklappar men hittade vi några? nej vi hittade istället en massa till oss själva.. :/

Jaa..resten av kvällen lekte jag svarttaxi innan bilen frös och vägrade starta.. på helt fel ställe men det löste sig med motorvärmare och startkablar..

Det var väll allt? Väldigt intressant som vanligt ;)


Jäklar vad gott det var med ost och kex...!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0