Söndag 5 december

Hej, godmorgon trevlig andra advent?!

Somnade på stört igår och vaknade upp för några timmar sedan, sjukare än innan.., JAG FATTAR INTE VARFÖR? Jag har ju skött mig hur bra som helst hela veckan.. så nu har jag alltså varit sjuk i över en vecka och det blev sämre idag..

Jaja, efter frukosten bestämde sig jag och mamma för att vara lite juliga så vi satte igång med pepparkaks-bak och hög volym på julmusik. Pepparkakorna kanske inte blev så fina men goda som attan!

Ska snart sätta igång med att dekorera de pepparkakor som ska upp i fönstret här i köket. Vi har det som en liten tradition att alla barnens nämn ska upp på varsin pepparkaka och hängas i fönstret.







/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0