Torsdag 2 december

Godmorgon, god eftermiddag och Godkväll.

Hur står det till? Själv är jag helt slut.. har jobbat hela dagen lång trots att jag fortfarande är sjuk men som tur var gick det bra ändå. Kom hem vid 7, käka middag och sedan dess kollat på tv med lillkussen. Intressant? Njee inte så värst så därför jag inte skrivit något. Men imorgon.. Imorgon är min favoritdag. Fredag. Helg och det betyder allt annat än skola och annat man "måste" göra.


Helgens planer ser ut på följande vis: Imorgon efter jobbet blir det middag, ost + kex och kanske glögg samt film-kväll hemma hos Sandra. Ska bli riktigt mysigt. Sen på lördag ska jag (om jag mår bättre) försöka hinna med ett träningspass innan det blir stan och biomys med Cecilia. Söndag ska slappas och pluggas på.

Ser fram emot en lugn och skön helg!
















Idag längtar jag bara tillbaka till sommaren, värmen, marocko, rhodos och alla roliga utekvällar med vännerna.. Men som det ser ut nu så verkar det inte vara så värst länge kvar tills jag får lite av det där igen höhö! :P

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0