Trött, trött, trött...!

Nu är jag jäkligt less på den här jäkla sjukperioden. Jag är sjuk som ett as och jag blir inte frisk. Har varit det i över en vecka nu och det värsta, det värsta är att hela förra veckan var jag hemma, tog det lugnt, ansträngde mig inte alls, åt bra med mat, sov mycket (så mycket som jag kunde kan ju inte sova riktigt då jag är såhär sjuk) och skötte mig riktigt bra. Istället blir jag sjukare än någonsin..

Min hals känns som om den har vänts ut och in och gör så ont att varje gång jag sväljer går det ilningar genom min kropp. Min nacke vill gå av hela tiden och orkar inte hålla upp mitt numera ballonghuvud..Öronen vill sprängas utåt och innåt på en och samma gång. Hela kroppen gör det fruktansvärt ont i och nu som grädde på moset har jag fått en superfrossa så jag bara ligger och skakar så mycket att det gör ont i mitt hjärta.

Men, jag tänker inte vara hemma mer. Jag tänker gå till skolan, jobba och försöka göra det jag brukar för inte funkade det då jag var hemma och det enda som hände då var att jag missade en massa så nu ska jag göra saker. Fast jag håller på att svimma var 5min...

Måste ta mig till en vårdcentral också.. Det ska tydligen vara farligt om det spridit sig till öronen. Men när ska jag ha tid med det? Får ringa imorgon.. Måste ha penecelin!

Jag. Vill. Bli. Frisk. Nu. Nej. Nyss.


Tummen ner för allt just nu. Ska sova bort det. Godnatt...


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0