bläääää

Jag känner mig så trött och häning, har inte orkar göra någonting alls! slutade jobba kl 18:00 då gick jag och köpte något som måste vara en av världens mest väldoftande krämer och lite annat smått. Köpte även träningsbyxor idag! Sen när jag kom hem kom min lillebror så vi prata lite och spela GH, när han gick spelade jag och Cecilia men vi är lika trötta så vi orkar inge mer?

Lustigt lustigt...


suddiga bilder men såhär såg jag ut idag.




Gammal bild men känner mig ungefär exakt såhär idag..!



Ska skriva uppsats nu som jag verkligen inte orkar men men.. DET ÄR POSITIVA-JANNE SOM ÄR I FARTEN!


/S

Kommentarer
Postat av: Neha

Jobbigt när man känner så

2010-02-02 @ 14:13:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0