Lördag morgon/eftermiddag

Ja ni, Godmorgon eller eftermiddag?

Igår var det jättemysigt med mamma, jag sprang ner och handla sen så efter vi gjort en fet tacos-middag så la vi oss i sängen och kollade på film!

Mamma skulle ju upp tidigt så medans hon fixade sig på toan 5 imorse (!!) så fixade jag frukost med en massa mango och frukt :D

Somnade om när hon gick, när jag vaknade igen kollade jag på blood diamond, jättebra film tyckte jag iaf!

Nu ska jag ner och hämta Cecilia som var ute och svirade i sina klackar igår, hahah det är detta som resulterar i att jag måste hämta henne! men men better get going!


hehe bjuder ;)


/S



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vill nå få er ett gott skratt? kolla då in det här (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/good-mood-hahahha-x.html#comment

2010-02-06 @ 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0