lördagsbläää

Sry för dålig uppdatering men igår efter jobbet så skulle alla grabbarna ut och försökte övertala mig till det också. Jag försökte vara stark, jag gjorde verkligen det, jag till och med gick hem men precis efter att jag tagit ett (och bokstavligt ett) steg innanför dörren ringer det på mobilen och jag blir vek.. Tänkte att en kväll med killarna skulle sitta riktigt bra ändå så några minuter efter samtalet står bilen utanför.

Hemma hos Mattias blev det en hel del fifa och diskussioner! Jättetrevligt hade jag faktiskt, Cecilia kom också lite senare. När dom sedan skulle vidare orkade inte jag mer utan drog hem :)

Nu ligger jag här i sängen och har syykt ont i huvudet. Men icke! Jag ska upp och träffa Marreh på stan klockan tolv för frukost! Sen ringde Sandra och undra om hon, jag, Cecilia och Josefin skulle ha en ätar/snacka kväll. Ja tack!

Ne nu måste jag göra mig iordning!



/S

Kommentarer
Postat av: felicia

hejhej, fin blogg du har!

läs gärna min blogg och kommentera gärna det som är bra och vad ajg skulle kunna skriva om och kan göra bättre puss på dig!

2010-02-13 @ 12:20:28
URL: http://ffeliciafolos.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe, göra idag då? =)

2010-02-13 @ 13:20:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

haha ajdå! mycket bakis idag eller?

2010-02-13 @ 15:01:21
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0