Tisdag

Vaknade för ett tag sedan, eller rättare sagt klockan kvart i sju av att min lillebror skulle upp. Så vi gick upp och år lite frukost innan han åkte och nu sitter jag här själv som en liten enstöring och väntar på att något ska hända?

Jag menar såhär, skulle någon ringa och säga att jag absolut inte behövde gå på praktiken/upp ur sängen så skulle jag inte bli knäckt direkt! :)

Fast jag gillar min praktik, gillar dom jag jobbar med starkt också.

Det blir sen dag idag igen! Slutar 18 idag också.

Solong så hörs vi senare!


Avslutar med att lägga in en bild på mig och Danjel från afterworken vi hade förut! vettefan vad han gör?:P

/S


Kommentarer
Postat av: Laila

hehe cool bild =)

2010-02-09 @ 14:56:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: jenna

hahaha kommer inte ihåg vad jag skrev bara för de :P haha puss

2010-02-09 @ 16:41:53
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0