Afterwork @ neras

Well well well, gårdagen.. Den var.. händelserik! Hade faktiskt sjukt kul men är faktiskt jäkligt less på tjejer som ska sprida en massa rykten och typ går igång på det. Jaja, jag hade en trevlig kväll, fasr det hände mycket mindre roligt.

Allt startade på neras med pokerkväll. Ladbrokes var där och styrde upp allt. :D Och sedan drog vi vidare ut i dimman ;) Här kommer bilder:


Poker inne i entertainment rummet (mitt namn för det)


Ladbrokes

My lovely lesbian lover ;)


Jag och akunor "svenska tjejer!! "  ;P


Forseth i Baren


Jag och Sebastian (tror han hette så?) var (lekte) bartenders!


Jag och Mikael lekte mongolid.. (aka my lesbian lover. leker och leker va? :P)


sen blev det....TWISTER!




det blev mycket twister


När vi gick tillbaka till baren hade Fredrik tagit över som bartender`? :O


haha Anders och jag


Jag och Jon skulle posa men det gick ju sådär.. såg mest knäppt ut! :D

Efter all posing på neras drog vi vidare ut. När det stängde drog vi och åt nattkäk varpå vi kom hem 03.30 och somnade direkt. Vaknade nu för ett tag sedan... Ska plugga idag och försöka bli klar med så mycket som möjligt!

Hade ni en rolig fredag?



/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut att ha varit jättetrevligt, alltså det här med ryktesspridning, varför egentligen? Jag är själv drabbad tack vare min kusin som spred ut en massa skit om mig, döms för det än idag och det är snart 9 år sedan det hände

2010-01-23 @ 16:42:45
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-01-23 @ 18:05:37
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha twister.. har inte spelat det på jättelänge, men det är sjukt kul!

2010-01-23 @ 18:30:09
URL: http://lifeisap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0