Dålig ovana!

SUCK! Allt var ju som jättebra igår och körtelfebern som jag har gjorde bara lite ont. Efter jag hade fixat klart med datan och allt så skulle jag sova, tror ni att det gick? nope.. Cecilia var inte hemma igår så jag var ensam i lägenheten vilket jag har blivit ovan vid... hehe dvs att vara ensam + att jag fick så ont i halsen att jag bara ville skrika. Min vän D kom lyckligt vis till räddning och då blev det bättre men fy vilken ovana jag har utvecklat... Inte bra i tell u inte bra...


Nu blir det film, uppföljaren till "Mitt stora feta grekiska bröllop" visste inte ens att det hade kommit en men men?! Den verkar bra!


/S

Kommentarer
Postat av: din vän

ja det är ju tur du har Mr D;)

2010-01-10 @ 15:47:22
Postat av: Safia

hehe vem är "min vän" då? :P

2010-01-10 @ 17:31:27
URL: http://safia.webblogg.se/
Postat av: Anna

Den såg jag nyss med ! Vad tyckte du om den ?

2010-01-12 @ 15:45:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0