Kom precis hem från mamma!

Idag är det världens bästa mammas födelsedag!

Skippade planens steg 2 och 3. Sen sprang jag ner på stan och handlade rosor och tårta till mamma som hon fick med hennes present när jag åkte hem en sväng! Här kommer lite bilder från kvällen med min älsklingsmamma.


Hahah jag och mamma gjorde moggebilder! fast hon han sluta och börja skratta innan blixten kom?



Buketten med rosorna


hehe mera blommor men jag tyckte dom var så fina :D



Haha! Cp mamma! citerat från henne när kortet togs "30 år före" när hon pekar på mig...



..sen säger hon åt mig att peka på henne och så säger hon "30 år senare!"


min lillebror, mamma och hennes man.

Efter att jag och mamma suttit och kollat en massa kläder och bikinis på nätet så tog jag bussen hem till stan där jag gick och handlade lite nödvändigt och voila, nu är jag här!:D

Ska sova nu om jag ska orka med skolan imorgon men vi hörs då!

Godnatt!

/S


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Vilka vackra rosor =D

2010-01-14 @ 23:06:49
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: astrid

härlig blogg!

fina blommor påbilden :) <3

2010-01-14 @ 23:26:59
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Tack söta du :) va kul att du tycker det =D

2010-01-14 @ 23:29:54
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: jin

hahahahahahhaha nu blev jag glad tack safia hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-01-16 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0