hard workin mama!

Måst ju ge mig lite cred ändå, upp och går på morgonen jobba hela dagen och så skulle jag faktiskt jobba på mitt riktiga jobb men hehe orkade inte så gick ner på Hemköp och köpte godis bara för att få den roliga "burken" till godiset!!! hahah moget? nej!

Är på så syyykt bra humör idag. När jag kommer hem så har min lillebror diskat i lägenheten och köpt piroger till mig sen loggar jag in på facebook och vad hittar man där?! hahah JO STARKMAN (min killkompis) har gjort en jibbjabb film på mig och honom! U make my day starkman!

Här kommer den!

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!
haha såå sköön!




Den lilla godisburken! maha lite väl nördigt men men..



kände för att posa som apan jag känner mig som!


Ska nog gå ner och kolla på min lillebrors mma träning. Min bror är bäst!



/S

Kommentarer
Postat av: FEBBS

Va undebrart!! :) och snygg var du också<3

2010-01-25 @ 23:22:42
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0