I'm back!

Yes det är så det är, oj! hehe såg att jag inte uppdaterat sedan i augusti? Long time no see måste jag säga.

Well, har ändrat lite på desingen så hope u like it! dvs den lilla skara som fortfarande har kikat in här under tiden jag varit borta :)

Hmm, mycket har ju hänt sedan dess..., vart ska jag börja?  Det mesta kommer nog komma fram under tiden men lite av de lite större sakerna är väll att jag har:

* Flyttat in till stan (bor nu tillsammans med Cecilia)
* Fyllt år
* Varit mycket sjuk, fast det kanske inte var en så rolig nyhet?

Är faktiskt väldigt sjuk nu med, har körtelfeber, mahah den sk kissing-sjukan, inte roligt egentligen för man kan inte svälja... eller PUSSAS heller med någon för den delen...!

Ne nu ska jag sova så att jag inte är allt för trött imorgon!


Bjuder på den här finfina bilden på mig från förra året då jag var i brasilien.. sjukt skön! ;)


/Safia


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det vill jag fan! ;) Men vafan, när skaffade du bloogg? sluta upp med massa hemligheter!

2010-01-10 @ 02:09:50
URL: http://sandrablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0