Lördag

Har varit hemma ett bra tag nu. Igår efter att dom andra gick ut så kom D och hämta mig så jag nattade där istället för att vara ensam! Anledningen till att det inte blivit någon bloggning idag är för att jag inte kommit in på blogg.se? Tjaffs tjaffs tjaffs, sitter iaf med mamma i telefonen och internet-fönstershoppar (?!?) haha skulle beställa en skjorta som jag letat efter länge men den fanns inte kvar i min storlek idag nu nät mamma skulle beställa den från sin sida.. OTUR!

Mätt är man också! tryckte precis i mig en fet tacostallrik!


Här är skjortan... :(



/S

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej! ny blogg tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit.

Delta helt gratis och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för.

Lycka till <3<3

2010-01-30 @ 18:48:43
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0