En riktig sommardag!

Ja idag har det fasiken varit en riktig sommardag! Helt underbart varmt stekande väder. Var ju på stan med mamma och fick med mig som sagt huur mycket underkläder hem och en bikini samt en kamera! Min första egna kamera! Älskar den! haha har aldrig haft en helt egen. Har alltid fått lånat andras och nu den senaste tiden har jag konkat runt med pappas tegelsten till kamera som han vill ha tillbaka. Casio Exlim blev det :) 12,1 megapixel tror jag det var!?

Iaf efter det så fick jag åkte jag hem till Cecilia och fick ut henne på taket ändå tillslut och njöt lite av solen. Sen gick vi ner en sväng på stan och sedan ner till våran vackra hamn. Måste verkligen säga det, jag är inget Östersund-fan men i gotta give it to östersund, det är extremt vackert här på sommaren.

Nu kommer blider från min nya kamera!



Första bilden som togs på min underbara mamma! Hade inte fixat inställningarna då :)


Cecilia på hennes tak.


Men herreguud kolla minen! haha bondgubbe "hej å hå"!


The OUTSIKT!


älskar den här bilden! :)


Lite suddigare men fortfarande.. man ser sommar!


:)





Cecilia vid hamnen :)



Så! Där var en massa bilder från idag. Tror att min kamera kommer bli min nya bästa vän och följa mig överallt haha! Men det tog en jäkla tid att ladda upp bilderna? Brukar aldrig det annars? Mysko..

Godnatt!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0