Fredag 11 juni

Godmorgon solstrålar!

Dagen före doppardagen haha typ? Ne men idag åker jag till Sthlm och sedan iväg till Marocko imorgon. Har huur mycket som helst att göra så måste nog sätta igång för min buss går 09.20.. :(

Ja juste, jag och D hade en helt sjukt mysig kväll igår och såg bland annat SATC 2!! Min åsikt? BRA! Jag gillade den även om det inte var så himla mycket "sex and the city" som vissa säger :)

Vädret är underbart idag igen så ut i solen! :D



Syns inte så jättebra på bilden men det var världens mysigaste morgonsol.


Om man ligger i min säng med dörren öppen ser man detta. Tycker det är så sjukt härligt med grön gräsmatta!


Men men nu måste jag skynda!

/S

Kommentarer
Postat av: MARILENA

Så härligt, ja vill också ha fint väder :)

2010-06-11 @ 13:41:03
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0