Fredag 4 juni

Godmorgon!

Idag är det studenternas dag och det har redan dragit igång. Någongång vid 08-09:00 åkte de förbi några flak och om några timmar nu kommer helvetet braka lös haha!

Min kusin John tar ju studenten idag också så hoppas han får en underbar dag tillsammans med alla andra ni, vänner och okända, som tar studenten idag!

Vet inte om jag ska ner och kolla, orkar inte men vi får se lär ju bli så ändå!

Igår blev det ingenting utan vi åkte till Donken, beställde mat och kollade på the shining.. Somnade dock i slutet för mina ögon krigade..!

Nu ska jag försöka göra något av min dag! Ha det!




Men guud jag känner hur det verkligen är intressanta bilder nu... fy!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0