Måndag 7 juni

God eftermiddag!

Ohh jag bara ser hur dagarna flyger förbi. Nu är det den 7:e och den 12:e är jag i magrib! Läängtar! Men jobbigt att lämna alla här hemma också.. Fast tiden går fort när man har roligt :)

Igår blev det inte så mycket mer blogg. Jag satte igång med ett litet projekt när jag såg att mamma satt och sydde en klänning. Hann inte klart igår men ska göra klart det idag...! Efter det så satte vi oss ner (jag och mamma) och åt mina specialpopcorn (huur goda som helst) och myste innan våra killar kom hem!

Idag har jag inga speciella planer. Har varit in till krokom och träffat läkare på hälsocentralen och fått medicin att ta med mig till marocko och käka nu. Ne nu ska jag fortsätta med det jag ska göra? :P


Bilder från igår :)



Fy fasiken vilken fisk! Skulle låna mammas glajjor för att se smart ut men blev bara snurrig haha!


Så äckligt goda popcorn.. sinnes! Vill göra dom igen nu..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0