Onsdag 9 juni

Godmorgon sunshines!

Kom hem så sent igår och slocknade tvärt. Igår var jag iaf in till stan med min mamma och lillebror innan dom skulle till Sthlm för att sedan flyga vidare till rhodos i 2 veckor. Hoppas dom får en underbar resa! Skulle ju egentligen följt med.. suck.. men men om tre dagar befinner jag mig i marocko so no harms here! :) Efter det så gick jag till Cecilias lägenhet som står tom nu och kollade på tv, vattnade blommor. När jag tänkt åka hem kommer D förbi så vi åkte till hans pappa och åt middag. Huuuuur gott som helst. Hans pappa måste vara mästerkock? Oh my!

Kollade även på supersize me igår. Säger bara såhär, ni som inte sett den, SE DEN! Mycket nyttigt att veta.


haha crazy-look, skulle visa mina ringar (mina och mina, två av de 5 är mina på riktigt) för att de är så sjukt snygga.


Två första är mina, den på pekfingret Cecilias..


Cecilias dessa också.. haha nemen vet ni vad? Vad intressant va? hahah


Ne nu ska jag upp, skriva och skicka lite mail, fixa mig lite och sedan slänga i mig en pizza innan jag drar till skolan. Vart stack beach10?? höhö!?


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0