Tisdag 1 Juni

Godmorgon!

Herre my goud! Nu är det juni?! Den 11 slutar vi skolan?! Snart är det över!! hahah jag längtar som man kanske märker? Förra året hade jag och mamma precis bokat våran resa till Turkiet och var glada som få. Vi drog på studenten :) Det blev lite resor den sommaren eller det året! Först brasilien och så åkte vi genom portugal lite snabbt, sedan turkiet med mamma, danmark med min moster och kusiner och direkt efter det åkte jag till marocko resten av sommaren :D

Känner på mig att den här sommaren kommer att bli minst lika bra som den förra! Nu ska jag kila upp till huset och göra mig iordning innan jag drar till staden för att fixa kamera och annat som behövs till Marocko!

Ha en skön dag!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0