Torsdag 10 juni

Halleloja i stugor/lägenheterna!

Har varit uppe sedan nio och fixat hur mycket som helst, mig själv (hehe), gjort klart packningen, städat mitt rum och fixat alla småsaker. Snart ska jag åka in till stan och handla de sista grejjerna. Hittade inte så mycket igår (förutom världens snyggaste strandväska) utan satte mig och fika med Carro, Elin och Jenny.

Sedan blir det upp till Cecilias lägenhet och hämta sakerna jag glömt samt skriva klart uppsatsen.

VET NI VAD? IDAG ÄR DET HELT UNDERBART SOMMARVÄDER!


Har hunnit gosa med min underbara hund också :)






/S


Kommentarer
Postat av: SANDRA -EN BRA BLOGG

fina bilder =)

2010-06-10 @ 13:43:47
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0