Lördag!!

Halloj allihopa! Är på superglatt humör idag! Var dock extremt jobbigt att behöva gå upp klockan 10.00 för att pallra mig iväg till praktiken efter gårdagens utgång men när jag väl började gå dit så blev jag riktigt pigg och glad. Idag har vi möblerat om i butiken och fixat trendväggar! Kul kul!

Igår så var jag och Cecilia som sagt och käka på Volos, en grekisk restaurang här i Östersund. Det var väldigt mysigt och vi började även prata med ett par som var där om allt möjligt! Blev tom bjuden ner till sundsvall med dom!! Efter det skyndade vi hem, fixade oss och drog ut och mötte upp vänner! Skön kväll men slutade tidigt eller ganska iaf för mig :)

Alla körde iaf suit up! Riktigt stolt över min outfit faktiskt. Körde helt svartvitt. Svarta leggings, svart oversize tröja, svart kavaj, vita fejk converse, Vita örhängen och armband samt ett vitt snäckhalsband ;) riktigt läckert. Synd bara att jag inte tog någon bild på alltet! :S

Nu kommer lite bilder:


Jag ;)


Min älskade LL (Lesbian lover, vårat lilla skämt) Micke och jag.


Sköönaste killen i världen Simon! På bilden härmar han smeagol ska lägga upp en video när han gör det!


Min vackra vän Cecilia


Haha jag och Cissi lånade Simons glajjor och posade lite ;)


Cissis weirda lilla pose ;)

Det var allt för mig, nu ska jag vila mig framför simpsons! kommer tillbaka ikväll och visar naglarna jag pratade om tidigare! Sjuukt coola, kan inte sluta kolla på dom!

/S

Kommentarer
Postat av: sandra

Kommer du på showen snygging ? :)

2010-03-06 @ 20:03:21
URL: http://sandrablogg.devote.se
Postat av: Anonym

om du gillar mode, musik, smink, skönhet , maaassssaa såånt. Eller att läsa om allt!



checka bloggen!



Valet är ditt, men jag tror du skulle tycka det vore kul.

2010-03-06 @ 20:08:19
URL: http://fannyhilding.blogg.se/
Postat av: J

Tack så mycke.

D ser ut som du hade en riktigt trevlig kväll:)

2010-03-07 @ 17:44:00
URL: http://revoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0