Back 2 Eskilstuna.. igen

Så nu sitter jag på tåget påväg till Eskilstuna igen. Som jag sa tidigare så är det ytterligare en vecka av intensivkursen innan jag åker tillbaka till stockholm och sedan tillbaka till Eskilstuna för sista gången.

Idag började dagen med en stor frukost innan vi gick hela vägen förbi slussen och allt till skanstull där vi åt mat (så fruktansvärt jäkla god pasta med pesto) och fikade innan vi begav oss hem igen. Jag hann i stort sett bara slänga ner mina kläder i en ny väska innan jag sprang iväg till tåget.

Här kommer iallafall lite bilder från dagen.




Fullt upp med att rensa bilder..?







Det var verkligen så jäkla kallt idag.. Helt sjukt kallt. Höst? Nej det är vinter nu.


/S

Kommentarer
Postat av: Neha

Vad är det för kurs?

2010-11-07 @ 22:17:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

du är en snygging (:

2010-11-08 @ 02:07:35
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0