Dumma dumma buss...!

Åkte hem tidigare idag och läsa, istället för att sitta på körskolan med datorn, så jag tog en tidigare buss som tydligen var sen? Busschafören var skitförbannad men lät alla gå på gratis. Visst visst, han är stressad tänkte jag. Sen när jag kom till min hållplats så öppnades inte dörrarna för att han kört för nära den höga snökanten. Han gör inget så jag klickar på stop-knappen igen för att dörrarna ska öppnas igen då idioten vänder sig om och börjar skrika åt mig att vänta tills bussen rullat 1meter innan jag plingar (bussen var fullproppad). Blev så chockad av att han helt plötsligt skrek så jag stod bara kvar och tänkte "men rulla din jävla meter då så jag får hoppa av". Stannade han efter 1meter? Nej puckot körde vidare och lämnade av mig (och de andra som skulle hoppat av) på nästa hållplats så att vi fick gå 1-2kilometer extra.

Har som sagt inte ens med mig kläder för sånt här väder så det var ju inte det roligaste. Nu är jag snuskigt hungrig och skulle kunna äta vad som helst men det finns inte någon affär på några kilometers avstånd och jag klarar inte av att gå ut igen.

Så sjukt hungrig att jag mår illa... :(


Usch och fy..


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0