en till dag på skolan..

..Är nu avklarad och jag ligger utslagen på sängen mätt som jag vet inte vad. Har ätit ute varje dag nu och det börjar märkas.. heheh måste börja äta nyttigare. Har iof inte varit onyttig men ja jag ska bättra mig.

Fick ett "nervös-rus" idag av en tjej som sa att jag inte kommer klara provet mest troligt. Hon satt och beklagade sig om hur annorlunda det var och hur dom lurades. Panik som jag fick sprang jag till min härliga körskolelärare som lugnade ner mig lite.. Det visade sig att tjejen hade kuggat på provet precis innan..

Måste i alla fall läsa på rejält känns det som även om jag är klar med det mesta. Körkort nästa? :D


Fick syn på en lite mystisk cyklare precis när kortet togs imorse :)


Köpte med mig lite gottis när jag var i Eskilstuna att ha på rummet om man blir sugen.


/S

Kommentarer
Postat av: Neha

Åh vad gott:D

2010-11-09 @ 19:00:52
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0