Onsdag 10 november

Godmorgon!

Idag är det den 10 november redan!? Känns inte som om det stämmer. Har det vekligen gått så lång tid sedan sommaren? Nu är det snö ute och vinter på riktigt också.. Aja hoppas det går snabbt!

Borde egentligen vara på skolan men kände att jag bara var tvungen att ta en sovmorgon och lugna mina nerver lite. Så sjukt stressigt det är nu. Jag måste hinna med allt. + att jag drömde mardrömmar om att jag inte klarade uppkörningen för att det var så dåligt väder... Inte kul alls. FAST, jag läste faktiskt i boken väldigt mycket innan jag gick och la mig igår!

Men nu ska jag i alla fall springa till skolan och plugga lite. Dock har jag ingen lektion fören 13.00.

Vi hörs!




Och såhär ser det ut utanför mitt fönster..


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0