Tisdag 2 november

Åh herregud vad trött jag är.. Höll till och med på att försova mig imorse men det gick som tur var.

Idag har det varit intensivt på riktigt.. Ute och kört i flera flera timmar, plågat mig igenom 5 pärmar och suttit på två teorilektioner. Jag ska klara det här. Det har jag redan beslutat så det så! ;)

Det spöregnar här i Eskilstuna så när jag skulle tillbaka från trafikskolan idag så blev jag våt som en hund! Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag (jag önskar just nu mer än allt att jag kunde skriva sova men) läsa igenom mer böcker och göra frågor.




Hehe och nej håret är inte fett utan mitt face och hår är blött av regnet..


Kolla vad ledsen man blir utav att ta körkort..hahahah nej nu måste jag skärpa mig..



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0