Torsdag 4 Oktober

Halloj!

Ligger i min säng här på rummet och har faktiskt inga som helst planer på att flytta mig. Inte ens 1cm.. det som ligger längre bort får helt enkelt göra det! Med andra ord är jag ganska trött. Men det gör inget.., för det är så jäkla skönt att vara klar med allt hetsplugg på första veckan. Nu gäller det bara att nöta in allt veckan som kommer och hoppas på det bästa! 

Hoppas hoppas jag får mitt körkort efter detta! 

Iallafall så kom jag hem till rummet klockan 18.00 någongång, la mig i sängen med maten jag köpte med mig hem och har inte rört mig sedan dess. 

Måste snart ner till receptionen och prata lite med dom men.. det får bli om ett tag! 

 



Herregud, ser ju ut som om jag är 5år på bilderna! :)


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0