fy fan!

Ja hahah! Det är verkligen va Easyline va.. har ingen aning om vart det var easy någonstans? Jag måste faktiskt säga att det var bland det jobbigaste 30 minutrarna i mitt liv. Och man kan ju tycka att 30 minuter är lite men jag brukade köra stenhårda pass i 1-2timmar förut och inget var så jobbigt som detta pass var. Eller jag kanske bara är snuskigt otränad?

Iallafall så var det riktigt bra..man tränade igenom hela kroppen, eller låt mig formulera om det där, körde slut på hela kroppen på endast 30 min?! Ska köra det igen.., om jag vågar.

Kommer ha värk i kroppen i morgon som bara satan!

Har ätit världens godaste middag och duschat så nu blir det plugg tills mina ögon inte pallar mer.

Haha power för fan nu kör vi! Det ska bli muskler jag kysser ;)


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0