Halloween

Igår. Ja igår alltså..., vart ska jag börja? Det började med att jag, när jag åkte från jobbet, glömde min plånbok med pengar, ID och allt i. Kaoset satte fart men min underbara chef räddade kvällen genom att cykla i spöregn och låsa upp till affären. Efter det drog vi till Lotta där det var middag och förfest. Sedan.. ja sedan gick vi till O´learys där halloweenfesten var i full gång!

Väl där inne träffade vi en massa monster men även en väldigt läskig kanin/hare som gillade att bjuda på shots..! Kvällen bestod av en hel massa dans och underbara vänner. Även om jag inte kände igen någon och blev en aning rädd... tur jag hade batong! När krogen stängde gick vi vidare och hämtade upp några innan det blev nattkäk på Eightbal. Sååå jäkla gooood pizzaslice dom har där! Taxin kom och av någon anledning var den en såndär jumbotaxi med stjärntak. Hemma hos Sandra hade vi vattenkrig och skitsnack i några till timmar innan vi somna.

Jaja nog om kvällen här kommer bilder!


















HAHHAH Mr. Rabbit!


I våran Jumbotaxi påväg hem till Sandra!




/S


Kommentarer
Postat av: Våfflan

Hehe jag tänkte på en helt annan mr rabbit. Dumma jag. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0