Jobbigt..

Jag har så sjukt mycket att göra nu.. bara just nu för tillfället men det är ändå mycket som ska hinnas med på en väldigt kort tid. Jag har inte tid för något känns det som.. Att träna har jag sagt nu att det spelar ingen roll. Det SKA jag bara göra. Mår ritkigt bra då jag tränar och det gör mig glad. Men nu innan jag drar till eskilstuna så vill jag vara klar med allt men sammtidigt hinna umgås med mina vänner. Känns som om det inte går att göra båda.. Just nu.

Dock blir det bättre nu framöver veckan. Denna vecka har jag blivit klar med extremt mycket och bara idag har jag gjort över 4 viktiga saker som har behövts göras, skoluppgifter och fix med en massa annat. Nu har jag bara 3 ganska jobbiga men endast 3 saker kvar att göra. Sen är det chill på hög nivå nu innan Eskilstuna.

"Det är inte lätt när det är svårt med det är skönt då det går"


Såhär känner jag mig...!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0