Måndag 11 oktober

Skit... Vaknade upp idag och mådde så sjukt jäkla illa.. Hoppade in i duschen och det svartnade.. sen orkade jag inte mer. Aldrig varit med om liknande så det var en äcklig känsla.

Fick iallafall bara gå och lägga mig igen. Irriterad över att jag missade en massa i skolan idag. Men men så kan det vara ibland.

Nu vill jag bara mysa ner mig i en säng igen framför en bra romantisk, mysig film. En sån där må-bra film, ni vet vad jag menar eller hur? :)


bild från i helgen

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att gå i skolan. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 21:57:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0