Mysdag

Godkväll hehe!

Har haft en riktig mys-eftermiddag/kväll med min kusin! Efter skolan sprang jag in på en trafikskola och bokade riskettan utbildningen som blir av nu redan på fredag!!! Någon träning blev det inte då skorna var glömda... Imorgon då kör jag. Solning blev det inte alls utan jag träffade min fina lilla kusin så innan vi åkte hem så drog vi en sväng på stan.

Här hemma har vi haft en riktig mys kväll med massa falsk sång, målade naglar, film och chips! Behövdes verkligen kan jag lova. Skjutsade hem henne vid nio halv tio och sen var det kungarna av tylösand.


Herregud, ser ut ett ägg och min kusin Nadia ser ut som om hon är rädd?!


/S


Kommentarer
Postat av: Martina Aronsson

Söta :) <3

2010-10-08 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0