Söndag 3 Oktober

Hejhej

Hur härligt har jag haft den här helgen? Jo riktigt härligt kan jag säga. Igår så lagade vi middag hemma hos Sandra och myste sedan med chips och dipp framför tv:n. Imorse vaknade vi upp, åt vad som måste ha varit den godaste frukosten någonsin (kändes det som?!) för att sedan åka in till stan. Hon för att jobba och jag för att bege mig hemåt. Nu har jag duschat och fräschat till mig samt ätit lite mer!

Ska snart kolla på film med Wille och dom innan jag ska ut och övningsköra lite. För... Vet ni vart jag är om en månad? Jo på min 2 veckors-utbildning i Eskilstuna!

 
Sliten tjej...!

/S

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fin bild. Och fin tjej som vi lääääääääängtar efter!<3

2010-10-04 @ 09:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0