Time 2 sleep

Ja ni, det är en dag imorgon också som tur är! Hoppas den blir bättre.. kändes som om denna var en aning halvdålig och seg. Imorgon blir säkert awesome!

Kommer att ha fullt upp då. Biljetter ska fixas, väskor ska packas, träning, plugg, försöka hinna med fika på stan innan det blir kvällsstan med mamma, hämta ut min kamera och sen så blir det förhoppningsvis myspys hemma hos Sandra?

Med tanke på att det är mig det handlar om så kommer jag förmodligen bara hinna med hälften om ens det! :D

Egentligen borde jag skippa allt det där och stanna hemma med en massa plugg/läxor. Men så tråkigt ska jag inte ha!


Älskar denna bild på mig och fina Liana för några helger sedan. Ser bara så härlig ut :)



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0