What a day!

Olalala vilken dag! Efter en ganska så galen eftermiddag på skolan drog jag ner en sväng på stan innan mamma kom och hämta mig för att köra upp till affären och hämta ut min kamera! Efter det hände vi på stan ända tills klockan 20.00. Mycket shopping blev det! Svängde förbi min praktik och käka lite, shit vad god mat. Kycklingspett med tzaziki, oliver, chips och nötter samt kex med brieost och hjortron gegga(?) på. Så SJUKT GOTT!

Sedan innan vi åkte hem svängde vi förbi Cecilia och plockade upp lite grejjer bland annat halloweendräkten jag ska ha på fredag. VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ? Im in over my head hehehe.. Lyckad dag iallafall

Nu blir det film och sen sova. Imorgon blir det att jobba hela dagen på praktiken..


Gammal bild..



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0