1 September

Hejsan där bakom skärmen!

Nu är jag tillbaka igen! Dagen efter sista inlägget åkte jag ju till Grekland i en vecka och hade det hur bra som helst! Loved it. Dagarna spenderades solandes och slappandes. Vi var ute och festade, åkte på båtturer, drack goda Kaffe-drinkar och umgicks. Träffade även en hel del nya, underbara människor. Kom hem dagen innan skolan började och ja, sen i måndags (då skolan började) har jag haft full rulle men nu är jag iaf här igen!  Ska ladda upp en massa härliga bilder imorgon när jag hinner för nu måste jag verkligen sova lite innan praktiken imorgon. 


Är förresten också på underbart humör! Delvis för att jag bara har otroliga vänner och familj runt om mig men också för att jag var inne på min bloggmail och kollade lite mail. Läste ett speciellt mail som verkligen gjorde min dag! Hur kan det komma sig att människor man inte känner kan vara så gulliga och muntra upp? Kunde heller aldrig tro att folk från andra länder läste min lilla blogg, helt sjukt coolt. Uppskattar det verkligen och det är därför det kan vara så underbart att blogga ibland! Tack!


Godnatt så hörs vi imorgon :)


Bild från grekland. Bästa barndomsvän Sebastian, jag och Linnea (som jobbar med min syster)



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0