18

Igår fyllde jag 18! Shit jag känner mig verkligen inte så "vuxen" men tydligen så är jag väl det då?

Iaf eftersom jag fyllde igår så firade jag och mina vänner mig på fredagen. Det började med middag hemma hos Cecilia och Sandra innan vi drog vidare till Jannie. Efter ett tag där med sköna människor gick vi till O´learys där vi fick slippa kön tack vare jag stod på listan. Tack O´learys för det!  På O´learys var vi tills det stängde. Sen blev det nattkäk på donken och promenad på stan. Kom hem vid 4-5 då jag slocknade på 2 röda sekunder.

Här kommer lite bilder från i fredags


Jinta-flinta in her own act!


Söta Jessica och jag


Josefin



Sandra


Sen drog vi vidare till Jannie...


"Norsken Maria", Sanna, Elin




Fina Jannie


Cecilia et moi














Sista bilden här kommer från flukta.se inne på o´learys med Frida min klasskompis och en tjej.


Det var fredagskvällen det! Vill tacka alla igen som jag träffade under kvällen och gjorde den grym!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0