helt slut

Hej där!

Guud helt galet vad slut jag är nu!? Känner att min kropp behöver vila.. verkligen vila! Måste börja sova mer helt klart men hur det ska gå det är ju en annan sak!

Haha jaja, idag efter skolan så drog jag ner på staden och träffade min fina Maria. Vi satte oss ner och tog min favoritmilkshake (lakrits, dom gör så sjukt god på mittpunkten här i Östersund) på ett fik och pratade i några timmar om allt. Härligt! Efter åkte jag hem och nu är jag helt utmattad. Förstår inte varför.. eller jo men hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk!?


Gulle-tjejen som jag alltid beställer mina milkshakes av gjorde ett hjärta i mitt glass. Hehe dom kanske har börjat att göra det till alla men jag kände mig iallafall speciell haha har ju inte fått det tidigare även om jag tror att förstnämnda stämmer bäst..


Fina Maria..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0