Tisdag 28 september

Huvva vilken morgon! Vaknade upp 25min innan min buss gick så det var bara att springa snabbare än snabbst och slänga på sig allt... Hatar när det blir så +att man glömmer allt som man ska ha med sig. Så nu har jag glömt en hel del kan jag säga.

Åhh idag har jag en längtar dag.. Jag längtar tillbaka till värmen utomlands, till vänner man saknar, till en speciell känsla och mest av allt HAVET OCH STRANDEN! När jag gick i 1:an fick jag och mina syskon som julklapp att åka 3veckor till Brasilien under jullovet. Bland det bästa jag har gjort. Under vintern här blir de flesta lite deprimerade och nere, speciellt jag så att få komma bort i 3 hela veckor till otroliga brasilien och ladda upp batterierna och få ny energi var helt underbart! Finns inget bättre att göra under vinterlovet kan jag säga!

Önskade verkligen att jag kunde göra det i år men vi får se hur det blir med det helt enkelt..

 












Bilder från de helt otroliga 3 veckorna!


Ne nu ska jag tillbaka till verkligheten och till lektionen..

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0