Tisdag 7 september

Godkväll!

Det verkar mest bli kvällsinlägg här nuförtiden hehe. Kan bero på att det är den enda tiden jag sitter vid datorn. Har varit så sjukt slut nu dom senaste dagarna men det kan ju vara bra det med ibland eller hur?

Jaja, dagen har i stora drag bestått av föreläsning av mångfald och partier nu inför valet, och jag tyckte faktiskt det var riktigt intressant för killen som hade föreläsningen var väldigt kunnig på sina saker.

Känns som alla inlägg blir så tråkiga när det inte är några bilder men min kamera är sönder. PÅMINNELSE TILL MIG ATT LÄMNA IN DEN IMORGON!! Men så fort den är fixad ska jag ut och fota. Tycker det är så sjukt kul med bilder. Älskar verkligen att ha dem som minnen av olika ögonblick som man förevigar. I know det låter cheesy men så tycker jag ;)

Under tiden får jag väll bjuda på en bild till från då jag och min vän Sango var ute i STHLM :P


hehe en liten smygbild Sango tog.. kanske inte så rolig but whatta hek! ;)


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0