Torsdag 23 september!

Gokväll!

Har inte varit vid en data sen igår så det är därför jag skriver nu. Igår efter skolan möttes jag av färdig mat av hemmafru-Sandra, när vi ätit klart så sprang vi ner på stan för att köpa lite grejjer. Vad som hände sedan? OjoojOJ! Vi tränade...! Och vi tränade inte lite! Som sagt så blev det både Bodystep och Bodybalance. As-skönt och känns riktigt bra att jag kommer igång och tar tag i det men märktes det att jag var otränad? Tror jag svettade ner hela salen hahha!

På Balance-passet så skulle vi göra någon position som heter hunden. Vad gör Safia då? Jo hon ställer sig på alla 4 innan jag märker att dom i salen gör något annat. Hehehe...bra tjej?


Detta är alltså den riktiga hunden (inte för att jag riktigt fattar hur detta ser ut som en hund men men).. och jag såg ut...


....såhär!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0