Torsdag 9 september

Hello!

Shit.., nu har jag kommit hem äntligen :) Vaknade en halvtimme innan bussen gick så det var bara att slänga på sig kläder och springa iväg. Väl där var det på med guide-tröjjan och börja guida 1:or runt på inspirationsmässan. Faktiskt ganska kul även om vissa måste lära sig att växa upp någongång..aja nog om det.

Efter gick jag hem till Sandra och Cecilia men somnade istället i ca 4 timmar!?! Vad hände? Käk på donken med lillebror och company och nu hemma :)


Jäkla t-shirt.., va så kort att jag visade rumpan hela dagen för självklart tänkte jag inte imorse på jeans ;)


/S

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:)

2010-09-09 @ 21:15:56
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0