Pjuuuf!

huvva! vad var det där för deppinlägg som skrevs? Var väll för trött!?  Nej fan nu är jag glad att den stunden är över! Jag kommer ändån att vara så brun och snygg att jag kommer behöva söka hjälp för att jag kommer tända så mycket på mig själv och då mina vänner, då behövs ej killar! joooooou men visst!

Vad har hänt idag då? Jo mitt ansikte har fått damp och ser nu ut som en schimpanss röv! Bildligt talat! både för att jag är mörk under ögonen för jag somnade aldrig igår och för att det gör ont! det gör ont i hela ansiktet!? DÅ MENAR JAG ONT! det är uppsvullet som en boll och så fort jag får vatten eller någon kräm på så svider der som zatan själv? Det är ju precis det man vill ha när man ska ut på kvällen innan resan... Kul. Människan är dum, jag har så ont i ansiktet att jag inte ens kan le och folket jag spenderat min dag vet det och ändå har dom frågat minst tre ggr var vad det är med mig för jag ser så ledsen ut och "gör det ont?" VAD tror NI?

Imorgon blir det Portugal och på måndag Brasilien! Känn er vita, människor! Pepparkakor förväntas anlända tillbaka i Sverige den 12 januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0