Vad har hänt ?

Ja vad har hänt ? jo en viss person har övertalat mig till att göra en blogg.. smart tänkt eftersom jag inte ens har data och allt i min lilla lägenhet .. men vi ger henne en stående ovation ändå.

Då är det väll meningen att jag ska skriva om mitt liv ? men som min kompis nu sitter och funderar över, om jag ens verkligen har något ? liv då menar jag (för den sega).

Ja nu ska ni få veta igår somnade jag med en lesbiskfitta (som hon själv kallar sig), efter mycket gråt, även att jag grät ensam för en annan person somnar mitt i den romantiska filmen, och vaknade upp helt ensam.. men orolig för det behövde jag inte vara länge för jag fick sedan veta att hon lekt väldigt  mycket med mig under nattens gång.. SNUSK ! VAD ÄR DETTA ?? kan man inte ens spendera en romantisk natt med en snygging utan att bli antastad ? nej uppenbarligen inte..

Med magen fylld med gucca sitter jag här och funderar över vad man ska skriva ? kameler kameler vad gör man ?

Någon som kan försöka sig på att förstå varför man kan vara jättesocial ena stunden och sen tyst som en tandlös lilltå sekunden efter ? fenomen jag inte förstår iaf.

Nenu ska jag gå och vara lite social med en ensam lebb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0