Men vet ni va? Livet går inte under!

Till att börja med vill jag bara säga vilken jävla underbar dag! (jag vet syster men det är inget du kan göra åt mitt språk!) Träning, skola...., sol, stan! Men härligt säger jag bara! Livet går inte under för minsta lilla sak utan det går vidare SÅ SLUTA VA DEPP FÖF**N!

Positiva dagen idag eller? Jajemen! satt på lektionen (innan jag blev pepp) och skulle skriva positiva ord, det började såhär: PEPP, KORVEN (ett smeknamn jag har för en person), KILLAR, TRÄNING, KILLAR KILLAR, SNYGGARE, KILLAR, FEST, KILLAR, KILLAR, KILLAR, MAT! (jag kan ha varit hungrig?), SNYGGA KILLAR, RESA, SOL, BRUN, PEPPMIG!, KLÄDER, GUMMIBOLL, KORVWOULED, MVG, MVG/5KILLAR, SEXY, FEST, SNYGG, STRÅLANDE.

Någon som kanske har en aning om vad som var i mina tankar? Efter detta var jag iaf sjukt pepp hela dagen!

Ska ladda upp lite av mina senaste köp som jag har lovat att ladda upp men kommit ungefär till ingenstans nära till att göra. Nu kommer de iaf!


(enda som fattas är lite underwear men det får man fantisera om istället!)

Väska - H&M
Ldb face life Light bronze (med vitamin C helt underbar +så får man en lätt lyster/färg av den.)
Glansiga/Shiny leggins - BikBok
Rosamönstrad top - ellos
Blått oversize linne - BikBok
Marilyn Monroe linne - H&M
Smycken - H&M

Imorgon blir det bad på morgonen, härligt värre!

/S

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är bäst :)

2009-04-01 @ 21:43:35
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0